MOKYKLOS DARBUOTOJAMS PRIIMTINA DVASINGA, HUMANISTINĖ, TAIKI PASAULĖŽIŪRA IR JĄ ATITINKANTIS GYVENIMO BŪDAS.
ASMENYBIŲ ĮVAIROVĖ
Mokykloje dirba įvairaus amžiaus, lyties, skirtingų kompetencijų ir mokymo stilių, nevienodos patirties, įdomios ir laisvos asmenybės.
POZITYVUMAS
Mokytojų nuostatų pozityvumą lemia aukšta jų savivertė, savo pedagoginio pašaukimo ir gyvenimo prasmės įsisąmoninimas, entuziazmas, kūrybiškumas ir išmintis.
PROFESIONALUMAS
Mokytojai giliai išmano dėstomą dalyką, nuoširdžiai domisi ugdymo naujovėmis ir šiuolaikinio gyvenimo procesais, nuolat siekia profesinio atsinaujinimo.
SAVIUGDA
Mokytojai atsakingai kuria savo subjektyvų lauką, pripildytą turtingos dvasinės patirties, aukštos moralės, veržlumo, taurumo ir ištikimybės.
HARMONINGA PUSIAUSVYRA
Harmoningas ir stiprus pedagogų tarpusavio ryšys, praturtintas dvasine bendryste, vienybe, tarpusavio pasitikėjimu, palaikymu ir vienas kito papildymu.
KŪRYBIŠKUMAS
Įkvepiančių pamokų kūrimas: naujos idėjos, jautrumas grožiui, greita orientacija ir lankstumas sudėtingose situacijose, poreikis nuolat tobulinti savo veiklą, poteksčių menas ir jausminis žinojimas.